The Perks of Being a Wallflower

The Perks of Being a Wallflower är en amerikansk drama-komedifilm från 2012 som är baserad på en bok med samma namn skriven av Stephen Chbosky som även regiserat filmen. Emma spelar Sam, som är den typen av tjej som är snäll mot andra som hon möter, men är inte rädd för att stå upp för sig själv, sina vänner, och vad hon tror på! Hon har en fantastisk vilda sida som visar hennes inre ungdomlighet och salighet.
Jag har både sätt filmen och läst boken och kan verkligen rekommendera dem! Så otroligt bra, en av de bästa böcker jag läst. Om ni har sätt filmen kanske ni tänker att det inte är någon idé att läsa boken, men jag såg filmen först och även fast filmen och boken är väldigt lika tycker jag verkligen den är värd att läsa. // Bella
 
Trailern:
 
 
 Clip:
 
 
Underbar film....och bok.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0