Svar på kommentar

"Hej! Jag såg att Emma ska vara på omslaget av GQ Magazine denna månad, men hittar bara den här tidningen på pressbyrån: http://www.pressbyran.se/webbshop/produkt/gq-uk/201310/

Vet ni hur jag får tag i den med Emma på? :P Kram
 
Det är förresten det här omslaget jag menar: http://www.justjared.com/photo-gallery/2943538/emma-watson-covers-british-gq-october-2013-01/

Verkar ju vara exakt samma tidning men olika omslag? :P haha kram - Sanna"
 
Hej Sanna!
Det är så att omslagen ser olika ut i olika länder, så i England är det Emma som pryder omslaget, i Sverige någon annan, för tidningens företag har köpts av Sverige, och då behöver det inte vara samma människa på omslaget. Men vem vet? Det kanske kommer ett omslag med Emma, för de är ju ganska sega på att byta ut till nya nummer. Vi hoppas på det! Om du köper tidningen, berätta till oss!
Kram,
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Är du ett fan av Stelena? (Paul Wesley och Nina Dobrev) Isåfall kanske du skulle gilla min nystartade blogg, där det kommer bli daglig uppdatering om skådespelarna och om serien TVD. Skulle betyda otroligt mycket för mig om du ville kika in de, du hittar den på: http://stelenasweden.se/
Kram!

2013-09-26 @ 15:12:07
Postat av: Sandra

Åh, tack för svar! Hade ingen aning om att det var så!:) Ska hålla utkik då om dom kanske får in någon med henne på omslaget (tror ju personligen att hon säljer bättre än den där Michael Douglas eller vem det nu var.. ) haha men vem vet. Tack igen! :)

Svar: Ja hon skulle definitivt sälja bättre:)
mileycyrus.se

2013-09-26 @ 20:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0